Latest News

safety

Brand in Huis Erasmus

‘n Rookverklikker het ‘n rustige nag op die Langlaagte kampus in ‘n noodsituasie verander. Huis Erasmus het ‘n brand gehad. Die dogters se veiligheid is blitsvinnig deur hul huismoeder, Virginia Hlungwani, se dapper optrede verseker. “Ek is deur die rookverklikker wakker gemaak en het dadelik die rook geruik. Ek het dadelik begin soek na die…

safety

Fire at House Erasmus

The sound of a smoke detector turned a peaceful night into a night of chaos. House Erasmus on our Langlaagte campus, caught fire. It was housemother, Virginia Hlungwani’s bravery and quick reaction that ensured that everyone was safe. “As the smoke detector went off, I awoke to the smell of smoke. I went to check…

 

Upcoming Events

  • 24Jun

    Golf DayRandpark Golf Club, Setperk Street, Randpark, Johannesburg